لینک های مورد نیاز همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس

akbari3499

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

۴

سامانه رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

اطلاعیه :

لینک سامانه رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به لینکهای موجود در وبلاگ اضافه گردید.

لطفا جهت ورود به سامانه برروی تصویر ذیل کلیک کنید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
علی محمد اکبری

نظرات  (۴)

۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۰ حسن آقا رضایی
باسلام
احتراما اینجانب از نحوه ثبت نام و امتحان ورودی و اعلام نتایج به صورت کتبی و همچنین نحوه پاسگویی مدیر دبیرستان دخترانه علوم پزشکی شیرازناحیه دو شکایت دارم لطفا پیگیری و بررسی کنید به چه دلیل و علت در روز امتحان ورودی دختران نه شماره صندلی و نه صندلی و نه محل امتحان و نه فرم پامپیوتری پاسخنامه تحویل داوطلبان غیر علوم پزشکی ندادند تا دانش آموزی که اینقدر پرتلاش و نخبه هست از ورود به دبیرستان به صرف نداشتن پارتی و پول و سفارش محروم گردد.
با تشکر و احترام
۲۶ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۲۹ ابوالفضل غفاری
سلام به وزیر محترم آموزش و پرورش آقای علی اصغر فانی چرا به همه گروه آموزش و پرورش رتبه بندی می دهید اما نیروهای خدماتی را رتبه بندی نمی دهید ما نیروهای خدماتی کم کاری نمی کنیم خدا شاهد ما هم زندگی داریم و کارهایی سخت انجام می دهیم به فکر ما نیروهای خدماتی باشید نزار درحق ما نیروهای خدماتی ظلم شود به ما نیروهای خدماتی هم رتبه بندی بدهید تا حقوق مان تا سر برج برساند باتشکر  خواهشمندم هستم همکاری کنید ثواب دارد 
,
سلام من یه دانش اموز دوم تجربی ک میخوام برم سوم و من در روستاهای استان قزوین هستم و برای درس خواندن به تاکستان میروم و امسال مبخواهم مدرسه ام رو عوض کنم چون غیر انتفاعی است و مدرسه های دیگر ثبت نام نمیکنن مدرسه(امام حسین وابن سینا)شما بگین من چیکار کنم
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۵ طاووس طاهری
با سلام
مسؤلین ناحیه 2 شیراز تصمیم به جابجایی دبیرستان امیرکبیر( متوسطه اول)  در فاز 2 شهر صدرا به فاز یک گرفته اند که امری خلاف قانون بوده و  فاز دو بدون دبیرستان خواهد بود که خیلی از اولیاء معترض بوده و حتی توان پرداخت هزینه سرویس و ایاب و ذهاب را ندارند که علاوه بر  فزایش قیمت رهن و اجاره در فاز یک، همچنین با تجمع چند دبیرستان در کنار هم امکان درگیری و مشکلات اجتماعی دیگر هم ایجاد خواهد شد. خواهشمندم رسیدگی فرمایید

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.